fbpx

ברוכים הבאים ל- Parfum

מארז ט״ו באב משלוח עד הבית חינם מתנות על כל הזמנת בושם

חזרה למגזין »

חדשות המותגים: בננה ריחנית, הילדים של הפיצה ומלך הטאבונים

וואלה כסף | רונית מטיאס | פורסם 22/03/22

משפחת ALIVE מבית BOSS מתרחבת, מותג הבישום בננה ריפבליק חוזר לישראל, האביב הגיע ל- L’OCCITANE, הכירו את Ooni מלך הטאבונים, וגם את קברנה סוביניון פלטינום של ברקן, קבוצת בן דרור מפנקת את הילדים ו”פאפא ג’ונס” משיקים לכבודם מנה, וברשת מוזס שופ מחדשים מנות

בננה אייקונית

קבלו בברכה את בשמי Banana Republic שחוזרים לישראל, בננה ריפבליק שהחל כמותג אופנה, השיק לראשונה קולקציית בשמים ב-1995, במטרה להשלים את החזון והמראה של המותג האמריקני.

Icon Collection החדשה כוללת 14 ניחוחות חדשים ויוקרתיים לנשים ולגברים, מבוססים על שילוב של תמציות פרחים, פירות עצים וניחוחות ייחודיים. בין הניחוחות המובילים: & CARADAMON GARDANIA-בושם בניחוח מתוק של פרחים לבנים שנקטפו זה עתה והיוו השראה לבושם המעניק משב רוח רענן של פריחת אביב לבנה, הבושם מבוסס על פרח הגרנדיה בעל ניחוח פרחוני לבן ונגיעות של מנדרינה עסיסית; TOBACCO&TONKA BEAN הוא ניחוח גורמה אוריינטלי המשלב אגס עסיסי ושזיף מירבאל כשההשראה למתיקות הקרמית היא וניל וטבק, הבושם מכיל קוקוס וניל ועלי טבק, עם תווי בסיס של פולי וניל ופולי טונקה.

המותג מושק בישראל בהשקעה של כ-1 מיליון דולר, וישווק בלעדית על-ידי חברת סאנשיין פרפיום בחנויות הפארם הפרטיות, פרפומריות, אתרי סחר מובילים ובאתר הרשמי של היבואן בארץ, בהמשך צפוי להיכנס לרשתות הפארם הגדולות.

לחצו לצפייה בכתבה באתר וואלה »

כתבות נוספות

Skip to content