fbpx

ברוכים הבאים ל- Parfum

מארז ט״ו באב משלוח עד הבית חינם מתנות על כל הזמנת בושם

חזרה למגזין »

חדש על המדף: המוצרים החדשים שכדאי להכיר

וואלה כסף | לי סיביליה | פורסם 06/03/22

המוצרים שעלו לאחרונה על המדפים ואולי עוד לא הכרתם: מסימולטור משחק המדמה את “מלחמת יום הכיפורים” ומאפשר לכם לקחת בה חלק ועד מוצרי טיפוח ואיפור. מקולקציית קיץ של בגדי ים ועד לחומרי ניקוי לקראת פסח

המותג הבינלאומי Banana Republic משיק לראשונה בישראל ניחוחות חדשים של בושם

מותג האופנה האמריקאי Banaba Republic השיק בשנת 1995 לראשונה קולקציית בשמים אשר משלימים את החזון והמראה של מותג האופנה הנחשק. המותג מגיע לראשונה לארץ וישווק בבלעדיות ע”י חברת סאנשיין פרפיום.

קולקציות הבשמים של מותג האופנה Banana republic הן טרנדיות ומתאימות את עצמן לתקופה, כל קולקציה מפתיעה בניחוחות חדשים, יוקרתיים וייחודיים לנשים ולגברים.

הסדרה Icon Collection משווקת בישראל כבר בימים אלה ומציעה 14 ניחוחות שונים המבוססים בעיקר על שילוב של תמציות פרחים, פירות,עצים וניחוחות ייחודיים.

CARADAMON&GARDANIA – בושם בניחוח מתוק של פרחים לבנים טריים שנחתכו הרגע והעניקו השראה לבושם. התוצאה היא שאם תעצמו עיניים תרגישו משב רוח רענן של פריחה לבנה ברוח האביב. הבושם מבוסס על צמח הגרנדיה בעל ניחוח פרחוני לבן עם נגיעות של מנדרינה עסיסית.

TOBACCO&TONKA BEAN – ניחוח גורמה אוריינטלי, הניחוח של הבושם הוא שילוב של אגס עסיסי ושזיף מירבאל ההשראה של המתיקות הקרמית של הווניל תוך הדגשת חושניות כהה ממכרת של הטבק. הבושם עשוי מקוקוס וניל ועלי טבק, תווי בסיס של פולי וניל ופולי טונקה.

טווח מחירים: 299-399 שקל לתכולה: 75 מ”ל. ניתן להשיג בחנויות הפארם הפרטיות, פרפומריות, אתרי סחר מובילים ובאתר הרשמי של היבואן בארץ – parfum.co.il

כתבות נוספות

דילוג לתוכן